مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-07فرهنگي

نشست خبری شعر فجر| هشدار دبیر علمی درباره بخش شعر کودک و نوجوان


دبیر علمی جشنواره شعر فجر درباره بخش شعر کودک و نوجوان جشنواره هشدار داد: ممکن است در سال های آتی آثار مناسب کمی و کیفی در این حوزه برای ورود به جشنواره نداشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، دومین نشست خبری پانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر یک شنبه (19 بهمن ماه)  با حضور ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران،  مریم جلالی دبیر علمی و مصطفی راضی جلالی دبیر اجرایی این دوره از جشنواره بین المللی شعر فجر برپا شد.

* دهقانکار: فرصت هایی که کرونا فراهم کرد، از کارگاه های دوماهه تا دیپلماسی فرهنگی وسیع دهقان کار مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما از 30 مهر ماه تا به امروز که 110 روز را گذرانده ایم با 5 نشست خبر یبا رسانه ها در ارتباط بوده ایم ضمن اینکه در این مدت به صورت جداگانه با اهالی رسانه مکتوب و برخط به شکل مجزا نیز گفت وگوهایی را داشته ایم.

وی افزود: هفته آینده نشست خبری کتاب سال برگزار خواهد شد، لذا با این احتساب و پس از 120 روز مؤسسه خانه کتاب و ادبیان ایران 6 نشست خبری را برگزار کرده است و به شکل میانگین یعنی هر 20 روز یک نشست در مؤسسه با رسانه ها برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری شعر فجر| هشدار دبیر علمی درباره بخش شعر کودک و نوجوان

نشست خبری شعر فجر| هشدار دبیر علمی درباره بخش شعر کودک و نوجوان